aku hanyalah seorang pengembara di bumi Allah yg fana..
~yakin pada Allah bknlah mengharap terkabul segala hrpn..yakin pada Allah bkn mgharap keindahan nikmat..yakin pada Allah adalah meletakkan keredhaan pd ketentuanNya..rasa bahagia dgn ujian walaupun perit..disitu air mata yg menitis terasa bernilai buat menyiram api neraka..indahnya tarbiyah Allah..tersirat rahmat dan ujian..diuji kita sbg tanda sygNya..~

Followers

Sunday 1 December 2013

AIR ANUGERAH...MERAWAT DENGAN IZIN ALLAH...BGI YANG SUKAR HAMIL BOLEH AMALKAN




Keluar bendalir tengit dari hidung dan telinga…

Sebenarnya sudah lama saya disihir dan diganggu oleh makhluk halus. Selama ini saya sering mengalami sakit-sakit sendi, pening kepala, terasa berat di kedua-dua bahu dan mengalami mimpi ngeri. Puas saya berulang alik berjumpa doktor, tapi keadaannya masih tak berubah. Yang paling pelik sekali, saya selalu berasa seperti ada sesuatu ‘benda’ yang bergerak-gerak pada kedua-dua kaki dan tangan saya. Saya ada mendapatkan rawatan di pusat perubatan Islam dan menurut beberapa orang ustaz, ada orang yang saya kenali menghantar santau angin dan menyuruh makhluk halus mendampingi saya. Pada mulanya memanglah saya tidak percayakan perkara sebegini. Tetapi saya ada terbaca tentang Nabi Muhammad S.A.W. pun pernah disihir oleh seorang lelaki dari kaum Bani Zuraiq. Jadi saya mula mempercayai tentang kemungkinan saya turut disihir.

Sejak kebelakangan ini keadaan diri saya bertambah teruk jadi saya terus mencuba beberapa barangan Anugerah ini setelah mendapati ia telah didoakan dengan 30 juzuk Al-Quran dan doa-doa pembatal sihir. Saya mengamalkan Air Anugerah, Minyak Kasturi menghindari sihir dan Minyak Sejuta Rahsia. Besertakan selawat dan niat, saya sapukan Minyak Kasturi untuk menghindari sihir ini di kepala dan bahagian-bahagian anggota badan yang sakit. Air Anugerah pula, selain minum, saya campurkan di dalam air mandian. Minyak Sejuta Rahsia saya sapu pada bahagian badan yang sakit.


Hanya selepas satu hari saya menggunakan barangan Anugerah ini, saya dapati ada bendalir keluar seperti hingus dari hidung saya. Air yang keluar itu baunya tengit seperti air bisa. Pada masa yang sama juga, kepala saya terasa sangat berat. Selain itu, saya terasa seperti ada sesuatu ‘benda’ yang bergerak-gerak dari muka saya dan mengalir keluar menjadi titik-titik air dari telinga saya. Masya Allah, saya sungguh panik kerana tidak pernah mengalami perkara sebegini. Walau apa pun terjadi saya hanya mampu mencari perlindungan dengan kekuasaan Allah. Saya mungkin tidak akan dapat mengetahui siapa yang menghantar santau ini hanya untuk melihat saya menderita. Namun, saya percaya tiada kuasa yang dapat mengatasi keajaiban Al-Quran dan kekuasaan Allah. Ini adalah pengajaran paling penting dalam hidup saya. Saya hanya berdoakan agar saya sentiasa dilindungi Allah dan sesiapa yang menghantar santau ini kepada saya mendapat hidayah dari Allah serta semoga rohnya tidak terseksa di akhirat kelak. Amin...



Nama: Pengguna meminta nama beliau tidak disiarkan.

SEBOTOL RM 4.50
UNTUK SEKATEN ADE 24 BOTOL RM 110 TERMASUK POSTAGE
HUBUNGI SEGERA : 019-2515707


No comments:

Post a Comment