aku hanyalah seorang pengembara di bumi Allah yg fana..
~yakin pada Allah bknlah mengharap terkabul segala hrpn..yakin pada Allah bkn mgharap keindahan nikmat..yakin pada Allah adalah meletakkan keredhaan pd ketentuanNya..rasa bahagia dgn ujian walaupun perit..disitu air mata yg menitis terasa bernilai buat menyiram api neraka..indahnya tarbiyah Allah..tersirat rahmat dan ujian..diuji kita sbg tanda sygNya..~

Followers

Tuesday 2 February 2010

Warkah buatmu akak...

malam ni rse very2 bored..xtaw nk wtpe..keje byk..nk edit buku ustaz lg..tesis lg..tp disebabkn kmlsn yg mlnde..so aku tbe2 tringat dkt akk aku yg sorg ni di k.b..dia ni like my ummi..seorg yg blh mbuatkn aku mnitiskn airmate ble bbicara dengannya...huhu..syg akk..
so dikesempatan ygade ni aku nk ucapkn tme ksih sgt2 kt die...syukur kehadratNya kak..muga baki usia yang ada memberi kita ruang dan peluang agar bila kita kembali nanti mbawa pahala berganda dalam redhaNya yer kak..sekali lagi kak....terima kasih pada persahabatan ini..ianya cukup bermakna tuk wardah......
PERSAHABATAN ADALAH ANUGERAH MEMBUAT KITA TERTAWA,MENANGIS, MENERIMA DAN MEMBERI. YG PALING PENTING, IA MEMBUAT KITA MENGHARGAI HIDUP. JADILAH SPT EMBUN YG TUNDUK MENITISKAN KASIH SAYANG, SETIA MENYIRAMI KALBU KEGERSANGAN DGN MUTIARA KESABARAN DAN KACA KEBENARAN. LIFE CAN GIVE U A HUNDRED REASONS TO CRY BUT YOU CAN GIVE LIFE A HUNDRED REASONS TO SMILE.
Teman sejati mungkin bukan yg slalu dkt di mata, dekat bicaranya, ttp dia yg setia di hati dan diingati dalam setiap bisikan doanya kan kak...jadikanlah permulaan hari ini kebaikan dan pertengahannya keberuntungan serta akhirnya kejayaan. Sama-sama kita berlindung denganNya dunia dan akhirat,Yang Maha Pengasih lebih dari mereka yang berhati kasih.moga dlm meniti baki2 usia yg ada, kita dlm inayah, berkat, rahmatNya..moga akhirat yg kita dambakan bersalut dengan iman yer kak..
That's alld from wardah tuk akk..ade mse jmpe lg yer kak..illal liqa'..siiru ala barakatillah...


No comments:

Post a Comment